niedziela, 1 lutego 2009

Wymiana kolorowa Craftladies

Nie jestem uzależniona od wymianek Internetowych. Wcale a wcale. ja je tylko szalenie lubię :)

Tym razem pokazuję efekty wymianki na forum Craftladies. Tematem przewodnim były kolory - należało podać 3 warianty kolorystyczne, a osoba robiąca dla którejś craftladieski prezent musiała trzymać się wariantu wybranego.

Ja podałam między innymi biel, czerń, srebro. Otrzymałam prezent od Revi - piękny, ufilcowany kwiat broszkę. Noszę z dumą :)

Natomiast sama wykonałam prezent dla Roodej - miał być pudrowy róż, czerwień, szarość i czerń. No to udziergałam szalik. Zima w końcu jest, co dziewczyna będzie marzła ;)

Poniżej fotki. Zdjęcie broszki robiłam sama, natomiast fotka szalika pożyczona od Roodej.





1 komentarz:

Rooda pisze...

szalik mi się bardzo podoba i naszam go dumnie :)