czwartek, 1 stycznia 2009

Podaj dalej :)

Całkowitym przypadkiem znalazłam się na blogu Po nitce do kłębka i... załapałam się na miłą zabawę: Podaj dalej.

Oto zasady tej zabawy:

1. Potrzebny jest Twój własny blog


2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.


3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.


4. Każdy Blogowicz może wyłącznie 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.



ZACZYNAMY...?



7 komentarzy:

Ania. pisze...

Hmmm ,no to chyba jestem pierwsza:) Czyzby ludzie bali sie tych prezencikow do wykonania?Ja bardzo chetnie wciagam sie do zabawy.Pozdrawiam cieplo.Ania

Kropelka pisze...

ja bardzo chetnie :-) ale juz wykorzystalam swoj limit..buuu...

Serdeczne,noworoczne pozdrawienia :-)

Kejt pisze...

Szaja, łapię się!!! Kurczę, ale radocha :)

Unknown pisze...

ojej ojej, jestem trzecia?
cuuuuuuuuuudnie :)

szajajaba pisze...

O proszę, lista pełna :) Poproszę w takim razie Panie o adresy (szajajaba małpa poczta.fm).

Kropelko, poluj następnym razem :D

Pozdrawiam noworocznie również!

Kejt pisze...

Wysłałam :)

Lucyna pisze...

Poproszę o Twój adres domowy na mojego maila: Lucyna1826@op.pl
Ponitcedoklebka.blog.onet.pl